Met een uniek MaaltijdBox concept, een webwinkel en een VersLokaal in Zwolle voorziet De Buurman in gezonde en verantwoorde voeding met een hoger doel. De Buurman bouwt namelijk aan een beter en eerlijker voedselsysteem met positieve effecten voor zowel de klant als de boeren en telers. Stories vertelt dit verhaal maar al te graag door.

Door samen te werken en samen te bouwen zijn wij in staat de idealen van onze boeren én onze klanten bij elkaar te brengen, zodat wij aan een nieuwe werkelijkheid kunnen bouwen.

We werkten als eerste aan een strategie om de doelgroep van De Buurman te begrijpen. Het doel van het inzetten van social media is het verhaal van De Buurman delen. De Buurman is een uniek concept en dit moet door het inzetten van verschillende kanalen bij de doelgroep terecht komen. De kanalen die wij inzetten om ons doel te bereiken zijn: Nieuwsbrieven, Facebook, Instagram, LinkedIn & DTP-werk.

Stories is erg betrokken bij De Buurman en gaat zelfs mee naar strategie sessies om de doelgroep nog beter in kaart te brengen.

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Neem contact op. Wij zijn gek op mailtjes!

Say hello!